Martin Vlasák

Tvůrce dětských písniček, který s dětmi zpívá a občas  je i něco naučí. Téměř spokojený v dětském světě, ale rád nahlížející za obzor. Bývalý undergroundový saxofonista,  nyní již  smířený s tichem lesa a komtemplací


martinvlasak66@seznam.cz


Autor knihy  Březí vlk., o muži, který se nebál Němců ani komunistů.
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1514x

Martin Vlasák

Záhadná místa: Betlém u Teplé

Čas od času vyrazím projet se na kole. Pak sednu do hospůdky a unaven jízdou si dám jedno-dvě piva. V létě jsem navštívil klášter Teplá, u blízkého rybníka Betlém si takhle sedím v hospůdce a zaslechnu hovor.

1.3.2023 v 11:11 | Karma: 14,97 | Přečteno: 457x | Diskuse| Cestování

Martin Vlasák

Záhadná místa: kostel Mnichov

Na svých toulkách po Slavkovském lese jsem projížděl obcí Mnichov u Mariánských Lázní kolem místního kostela sv. Petra a Pavla. Překvapil mě chlad, který vycházel ze suterénu kostela, ale nevěnoval jsem tomu pozornost.

6.1.2020 v 11:21 | Karma: 20,32 | Přečteno: 981x | Diskuse| Cestování

Martin Vlasák

Záhadná místa - hrad Houska

Hrad Houska bývá označován za jeden z nejtajemnějších českých hradů, někdy i jako samotná brána do pekla. Hrad jsem navštívil, abych se seznámil s některými jeho záhadami.

15.6.2018 v 10:57 | Karma: 25,30 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Cestování