Diskuse

Vzpomínka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Beatles to jsou zlata sedesata, a spolu s Bee Gees, Shadows ale i Olympicem urcovali hudbu naseho mladi.

Ale od toho jejich pobytu v Indii, uz to byli jini Beatles, a podle mne uz to nebylo ono.

Bohuzel vsechny tyto skupiny uz zanikly a drzi se jen Rolling Stones, kteri mne nikdy nijak neoslnovali.

U Cechu jiste bude hrat velkou roli ze byli prvni co prijeli na ppzani Vaclava Havla a zahrali.

Ocenuji na nich, ze tenkrat bez naroku na honorar.

2 0
možnosti
MB

Otcové jsou dobří ! Děd vyžil na F. Lehárovi a J. Straussovi. Když můj otec swingoval s G. Millerem, tak to bral za rozpad civilizace. Já šel z kina po Perném dnu - úplně omámený. Betles , to ještě generačně šlo . Tak já - přisun Led Zeppelin! Rodič se zděsil a začal - "Již hrají, nebo teprve ladí ? S touto hudbou, Židé dobývali mocné zdi Jericha "!, (slyšel jsem 100x). Pak jsem zjistil , že je dobré příjmout ten generační výsek celý. Chvála Youtube, kdy rodiče doslova zírali ! Matka žádala Kortéze s Vašíčkem. A hle, přísný tatík si podupával nožičkou u sóla Chucka Berryho ! :-)

2 0
možnosti
Foto

Jé na to vzpomínám. Když začali Beatles, tak u nás kluci nosili na bundách našitou mandelinku bramborovou a pod tím nápisem The Beatles. Jejich písničky se daly poslouchat na radiu Laxember. Nebo když přijeli světský, tak je pouštěli a my jsme tam chodili právě kvůli těm písničkám. Anglicky z nás v té době neuměl ani jeden, ale ta hudba a to vše mělo v sobě něco co nás přivádělo do lehké euforie. Abych viděl jak vůbec vypadají, tak ve sklenářství měli za výlohou zrcátka a na straně druhé byla fotka Beatles a tak jsem si zrcátko koupil a nábožně jsme se na ně díval. Pak nám pustili do kin film Perný den a já šel na něj každý den. Táta, když mě viděl s účesem ala Beatles a slyšel jejich hudbu přicházel vždy do stavu lehkého šílenství. Pak byl pořad o nich v devadesátých letech a táta na to koukal a pak se ke mně otočil a zeptal se mě " Nevíš, proč jsme byli proti té hudbě ??? "

4 0
možnosti
VV

Pane Kindle, opravdu na radiu Laxember?

0 0
možnosti
Foto

I já na něj často vzpomínám.

3 0
možnosti
Foto

Díky, nějak mi to nedá, pořád na otce vzpomínám a také o něm rád píši...

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1514x
Tvůrce dětských písniček, který s dětmi zpívá a občas  je i něco naučí. Téměř spokojený v dětském světě, ale rád nahlížející za obzor. Bývalý undergroundový saxofonista,  nyní již  smířený s tichem lesa a komtemplací


martinvlasak66@seznam.cz


Autor knihy  Březí vlk., o muži, který se nebál Němců ani komunistů.