Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I63v12a14n 95V66e56s51e84l65ý

26. 11. 2019 12:22

Setkání každých pět let od maturity (loni už po čtyřiceti pěti letech) mám rád. Několikrát jsem navštívil setkání třídy ze ZDŠ a to ještě jen prvních pěti ročníků v pavilonech "obecné školy" (druhý stupeň jsme absolvovali v několika okolních kamenných školách) mě nenadchlo a minulou sobotu jsem ho vynechal.

Asi je to tím časovým odstupem, možná i tím, že jako děti věku šest až jedenáct let jsme neměli tolik společných prožitků jako v tom věku patnáct až devatenáct na škole střední.

0 0
možnosti
Foto

Tak já jsem se setkání ze ZDŠ dosud nezúčastnil, ani mi tolik neláká, to ze střední školy - to jiné kafe, pořád si máme spolu co říci..

0 0
možnosti
ND

Příjemné psaní, příjemné čtení, mějte se! :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář paní Dubcová :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1514x
Tvůrce dětských písniček, který s dětmi zpívá a občas  je i něco naučí. Téměř spokojený v dětském světě, ale rád nahlížející za obzor. Bývalý undergroundový saxofonista,  nyní již  smířený s tichem lesa a komtemplací


martinvlasak66@seznam.cz


Autor knihy  Březí vlk., o muži, který se nebál Němců ani komunistů.