Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KH

Moji dva dedove slouzili v rakouske armade pred prvni SV. Oba shodne tvrdili ze Rakouska Monarchie byla daleko lepsi statni zrizeni nez "ta republicka" po ni. Meli dost casu na srovnani, oba zemreli az po druhe SV.

1 0
možnosti
ZZ

Mohu potvrdit !

Také jsem měl takového souseda naproti - Martin Rozehnal byl ale v osobní gardě císaře, takže jsem jej trochu podezíral z nadržování, ale o císaři mluvil vždy s úctou a respektem.

Nesnášel nejen komunisty, ale ani první republiku.

:-/

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za vzkaz. Mám doma celou sbírku starých pohledů, vybral jsem z nich tyto nejzajímavější..

1 0
možnosti
JM

J72a75n 56M71a62r49e96k

12. 3. 2023 5:05

Zajímavé unikátní pohledy.Mám doma knihu pohledůz R-U a první republiky do roku 1930.

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1514x
Tvůrce dětských písniček, který s dětmi zpívá a občas  je i něco naučí. Téměř spokojený v dětském světě, ale rád nahlížející za obzor. Bývalý undergroundový saxofonista,  nyní již  smířený s tichem lesa a komtemplací


martinvlasak66@seznam.cz


Autor knihy  Březí vlk., o muži, který se nebál Němců ani komunistů.