Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J77a62n 70H78i13n52k

10. 11. 2018 9:55

Mě to dělali před 15 lety, sice jen to měkké patro, ale jen s lokálním umrtvením. Šel jsem hned domů, ale hned první doušek vody mi vytekl nosem. Pivo jsem nemohl pít asi měsíc. Výsledkem je, že zachrochtat jako prase nemůžu, ale místo chrápání prý supím jak přetopenej kotel. Takže nic moc. Ale už se netřesou okenice.

1 0
možnosti
PD

Tedy člověče, raději snad zůstanu u toho chrápání a občasné přestávky v dýchání - ať si ty plíce taky někdy odpočinou.

0 0
možnosti
Foto

No jo, no kdybych věděl co mě čeká asi bych se taky rozmýšlel jinak...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za vaše příspěvky, také jsem zhubnul asi 5 kg, ale to vůbec není na škodu :-), podle mého doktora by se moje chrápání mělo zlepšit o 70 procent. Ale kdyby šlo jen o chrápání, do operace bych se nepustil, horší jsou ty zástavy dechu a z toho plynoucí nevyspání, měl jsem i několik mikrospánků jako řidič - musel jsem to začít řešit

1 0
možnosti
RP

Můj zeť také postoupil tuto operaci, moc jsem ho po ní litovala a říkala si jestli mu to stálo za to... nebyla to žádná procházka růžovým sadem. Za pooperační dobu zhubnul těma kašičkama asi 6 kg. Ale stálo za to, teď se celá rodina vyspí;-).

0 0
možnosti
PK

Tak na tento zákrok bych asi odvahu nenašel i když chrápu jak kanec....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1514x
Tvůrce dětských písniček, který s dětmi zpívá a občas  je i něco naučí. Téměř spokojený v dětském světě, ale rád nahlížející za obzor. Bývalý undergroundový saxofonista,  nyní již  smířený s tichem lesa a komtemplací


martinvlasak66@seznam.cz


Autor knihy  Březí vlk., o muži, který se nebál Němců ani komunistů.