Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S kterým že to exekutorem má ČT sepsánu smlouvu o vymáhání dlužných částek ?

8-o

0 0
možnosti

Také bezpracný zisk, neoprávněné obohacení a kdovíco

0 0
možnosti
Foto

Martine, držíme palce.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji vám za Vaše názory a povzbuzení. Rozhodně věc předám právníkovi a ten ať posoudí, jestli mám šanci se bránit soudem. Všechny důležité dokumenty, které potvrzují že televizi jsem platil a byt v té době již neměl, vlastním. Nejsem žádný dlužník, chci satisfakci a kompenzaci!

1 0
možnosti

Všechny důležité dokumenty máte, ale ten nejdůležitější - potvrzení o odhlášení televizoru, ne. Také jste si nejspíš po změně bydliště nezměnil OP, jinak by vás asi policie ČR našla. Takže nejspíš si za vzniklé problémy můžete sám, i když de facto žádným dlužníkem nejste.:-)

0 2
možnosti
Foto

Měl byste je zažalovat o nactiutrhání nebo něco takového.

1 0
možnosti

Vy se divíte, že přísavková televize hledá všechny metody, jak sosat peníze občanů? Už jen oznámit jim, že nevlastním přijímač je pekelná byrokratická mašinérie. A člověk nemá žádnou šanci zjistit, zda si televize nebo rozhlas myslí, zda ho vlastní nebo ne.

3 0
možnosti

P12e18t93r 69L23o25r79e78n90c

10. 12. 2022 22:03

Držím Vám palce, ať se ubráníte!

K Vámi uváděným gangstersko-mafiánským způsobům se raději nevyjadřuji, neb zde diskutuji v banové nouzi a při velkých nejasnostech, co se smí a co ne.Rv

Na mně podobně vyrukovaly pražské plynárny (záměrně neuvádím správný název), kdy mi v jakémsi čtyřstránkovém vyúčtování v jedné větě kdesi na str. 3 uvedly, že někdy za 3-4 měsíce mi zvýší zálohy o 150 Kč (kdo si toho všimne a kdo si to má pamatovat, když to neplatí od "hned", ale až za "někdy"), samozřejmě jsem to zapomněl změnit, načež v létě v čase dovolených jsem ve schránce našel obyčejné psaní - sdělení od PP o zahajovaném exekučním řízení, protože jim něco málo dlužím na zálohách. NA ZÁLOHÁCH!8-o To byl šrumec! - a zvládl jsem to odvrátit - ale ten šok při představě té arogance PP a mé bezbrannosti před tímto "mým" státem...

3 0
možnosti

Preju vam hodne sil do tohoto boje.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS